Reklama na breloku

Długie lata funkcjonowania przemysłu marketingowego utarły pewne dosyć iluzoryczne mniemania wśród menadżerów i prezesów, osób w największym stopniu możnych w bractwach płacących ogromne pieniądze za przygotowanie oraz realizowanie konkretnych szkiców reklamowych. Kiedy ogromna korporacja oddaje swoje marketingowe zaplecze w ręce firmy trzeciej, wyczekuje kompleksowego przygotowania całości - czyli również napisania strategii, scenariusza do reklamy. Cała produkcja gadżetów rodzaju BRELOKI AKRYLOWE to dosyć miły moment pracy firmy marketingowej, podczas jakiej wolno wytworzyć ciekawe breloki oraz poznać dużo wybitnych osób zatrudnionych w reklamowanie danej marki i jej towarów. O dużo mniej przyjemne jest natomiast później dla samej firmy reklamującej się w telewizji płacić za czas antenowy oraz cały proces produkcyjny. Dzisiaj w związku z tym coraz pokaźniejsze gadżety, często również te, które w ogóle wyprowadziły marketing na obszerne wody, odwracają się od telewizji oraz kosztownych reklam w niej. Zamiast tego coraz odważniej dosięgają po perspektywiczny elektronowy marketing oraz breloki.

Brak komentarzy :